admin > 11-15-2025, 10:05 PM
Zitat:Gentledavelonely4321
45 y/o male - florida, USA - English, English, English - self employed - Have 1 children - Last logged in: 2010-02-15 14:08:14 - ID: 134956 - Personal detailsSex maleChildren 1Want children MaybeDate of birth 1965 - February - 17Height 6'0" - 6'3" (181-190cm)Body type AthleticEthnicity CaucasianReligion ChristianMarital status DivorcedEducation High School graduateSmoker NoDrinker NoActually I’m a warm and affirming person who is very interested and able to have an intense, meaningful, close relationship with my partner, and will do whatever it takes to make “The Relationship” a positive place to be. Ideal match description: I’m looking for a woman of good character and ethics who is highly intelligent, imaginative and flexible. Someone who loves wild ideas, wit sense of humor and a companion who enjoys new experiences that shares my idealistic enthusiasm
admin > 11-15-2025, 10:10 PM
Zitat:frank cole
42, Male , London, UNITED KINGDOM
frankcole1968@yahoo.co.uk
admin > 11-15-2025, 10:12 PM
Zitat:Jeff Cusson
Alter: 50Interessen Musik:popFilme:Action MovieBücher:magazinesDetailsStatus: GeschiedenHier wegen: Dating, BeziehungOrientierung: HeteroFigur: 174 cm / DurchschnittAbstammung: WeißReligion: Christ - AndereSternzeichen: LöweKinder: IrgendwannRauchen/Trinken: Nein / JaAusbildung: GymnasiumBeruf: EngineeringEinkommen: 24.000 € - 35.000 € Über mich:Where do I start? I am kind of used to spoiling myself, You might say I am sort of set in my ways,And i like all kinds of sports, I am faithful and I am romantic Wen ich gerne kennen lernen würde:After a great disappointment I am looking for a faithful,honest,loyal and sexy woman who wants to be with me in the future
admin > 11-15-2025, 10:13 PM
Zitat:Cole Morgan
MännlichAlter: 47Status: SingleSternzeichen: Widder
admin > 11-15-2025, 10:14 PM
Zitat:Greger Johansson
Has worked at Self employed
admin > 11-15-2025, 10:15 PM
admin > 11-15-2025, 10:16 PM
admin > 11-15-2025, 10:17 PM
Zitat:Anthony Chavis
Hat bei Self Employed (Business) gearbeitetHat hier studiert: University of CambridgeSchule Cambridge High SchoolWohnt in LiverpoolÜber AnthonyI have a quick with, and love a laugh.I will find humor in most things in life.Beziehungsstatus VerwitwetSprachen Schwedisch und Britisches Englisch
admin > 11-15-2025, 10:18 PM
Zitat:eric68
Hi ich bin: eric68 aus: 28... BremenKrebsund bin: 50 Jahre altZur Zeit bin ich: SingleIch suche: FrauenMeine Augenfarbe: braunMeine Haarfarbe: braunMeine Körpergröße: 175 cmMein Gewicht: 88 kgMeine Figur: athletischMein Status:Zuletzt aktiv: vor mehr als einem MonatWer ich bin:Ich bin Eric Fox und ich bin Single, ich bin hier auf der Suche nach meiner wahren Liebe, ich ehrlich liebevoll, fürsorglich, treu, romantisch und easy going bin, sind meine Hobbys Schwimmen, Lesen und Musik hören, und ich liebe es los der Strand auch.Wen ich suche:und sie soll schön sein, liebevoll und ehrlich, liebevoll, fürsorglich, easy going, und sie wird sich nicht scheuen, ihre Meinung über die Dinge sprechen, sollte sie so sein wie ich gearbeitet hatte, und wollen Abenteuer Leben mit mir teilen. sie wird sich nicht scheuen, um zu sehen neue gefällt mir. und sollte das Verständnis sein.Das ist mir wichtig:Singles sollten wissen was ihnen bei der Wahl eines Partners und in einer Beziehung von Bedeutung ist, dennoch will ich hierzu keine Aussage geben.Das macht mich an:Sicherlich ist für einen Flirt und bei der Partnersuche von Bedeutung - über die Neigungen und Vorlieben eines Mannes Bescheid zu wissen - dennoch möchte ich mich hier nicht offenbaren.Ich suche Leute für:Dating & Beziehungaus dem Raum Bremen
admin > 11-15-2025, 10:19 PM