admin > 06-15-2025, 04:47 PM
Zitat:tank007
Alter 102 Meine Eigenschaften - Auf PartiesIch mag keine PartiesMein erstes Date mit DirEin Abendessen bei KerzenlichtDinge die mich heiss machenEin Schaumbad mit Kerzen und RotweinMeine Hobbies - Grösse (cm) 120Gewicht (kg) 35Augenfarbe schwarzHaarfarbe schwarzFamilienstand geschiedenKinder NeinRaucher NeinTrinkgewohnheit niemalsIch suche nach Flirt Sprachkenntnisse
admin > 06-15-2025, 04:51 PM
Zitat:Diallo Mpenga
Kurz info Über mich:Black men are superior to white men and it is my mission to breed white women and provide quality white women with superior children. Only then can we have a future race of superior beings. Wen ich gerne kennen lernen würde:Fit white women who love sex and want to be black bred.
DetailsStatus: SingleHier wegen: Netzwerke, Dating, Beziehung, FreundeOrientierung: HeteroFigur: SportlichAbstammung: SchwarzReligion: Christ - AndereSternzeichen: SchützeKinder: Stolze® Mutter/VaterRauchen/Trinken: Nein / JaAusbildung: GymnasiumEinkommen: 24.000 € - 35.000 €
admin > 06-15-2025, 04:55 PM
Zitat:williamschepman
Member ID: W002145 African American / Black, 47, Single - Never Married new york, New YorkUnited States
Personal DetailsGender: Male Age: 47 (5-Nov-1964) Race: African American / Black Marital Status: Single - Never Married Children: 0 Religion: Christian / Other Drinking: Non-alcoholic beverages only Smoking: Never Food: Other Occupation: Other Education: Graduate degree Languages: English (Fluent)English (Fluent)English (Fluent)English (Fluent)Interests: Football / Soccer / RugbyDancingComputers / InternetEye Color: BlackHair Color: BlackBody Type: AverageHeight: 6'02" - (188 cm)Turn-Ons: None.Turn-Offs: None
General Information I am serious minded when it comes to important issues-a devoted friend who is fiercely loyal to friends and family, I am passionate and kind hearted Appearance le man available at your request. Enjoy my message below. Spiderman is my favorite action superhero. He flies leaps and bounds to save other Looking for Someone special, nice and caring Gender: Female Age From: 29 Age To: 60 Relationship: RelationshipMarriageProfile Rank and Comments (10 is best, 1 is worst) I am serious minded when it comes to important iss's Current Ranking is: 10
admin > 06-15-2025, 05:04 PM
Zitat:lilleon4 (lilleon4)
38Yrs male from Rivers, Nigeria