admin > 10-12-2025, 12:46 PM
Zitat:Lewis Elis
Hat bei I hate waking up during a good dream and it won't come back! gearbeitetHat hier studiert: Oxford UniversitySchule Oxford High School Oxford, Michigan
admin > 10-12-2025, 12:47 PM
Zitat:Lewis Elis
Hat hier studiert: University of PortlandSchule Adrian High School Abschlussklasse 1972Wohnt in Miami BeachBeziehungsstatus GeschiedenLieblingszitateThe value of a man should be seen in what he gives and not in what he is able to receive.
admin > 10-12-2025, 12:48 PM
Zitat:Terry Woods
Wohnorte.ChicagoDerzeitiger Wohnort ChicagoHeimatstadt Allgemeines.GeschlechtMännlichInteressiert anFrauenBeziehungsstatusSingle
admin > 10-12-2025, 12:49 PM
Zitat:shdnky
Looking for the bestNutzername: shdnkyVerifiziertStandort: New york, United States Mitglied seit: Aug 2010
admin > 10-12-2025, 12:50 PM
Zitat:franklyn4buz
Country: 100 free christian online dating United StatesSex: ManCity: 100 free christian online dating DallasDescriptionSeeking For Love and Caring Woman Into My Life...I need a serious relationship proberbly can get married from there, i need a woman that will be taking good care of me while both of us will be one... InterestsDon't have interests
admin > 10-12-2025, 12:51 PM
Zitat:jeffreywils
Looking for my Soul mateMy Mood: I am: 57 Man Seeking Woman Location: United States, Worcester, Massachusetts Ethnicity: Caucasian (white) Body type: Average Height: 5' 9" Eyes: Black Hair: Black Religion: Christian Attend Services: Weekly Political Views: Not political Sense of Humor: Interests: In my own words: I’m God fearing, honest, faithful, and trustworthy, a one woman man that’s very, loving and affectionate. I am one who likes to take care of and spoil the one i am with. I am not interested in just pretty faces. I am interested in pretty hearts and spirits. I am looking for love and marriage, not a penpal. What captures my interest is your unique personality and spirit; your capacity to give and accept love. What matters is what's in your heart. If you are not looking for marriage don't message me. Life is too short to play games
admin > 10-12-2025, 12:52 PM
Zitat:Jack Moris
Arbeit und Ausbildung.Arbeitgeber OWNED AND MANAGE A SMALL BUSINESSManager · Hackney, Hackney, United KingdomThe Bible Presented by United Bible SocietiesHochschule UCLLondonSchule Liverpool High SchoolLiverpool, New YorkWohnorte.Hackney, Hackney, United KingdomDerzeitiger Wohnort LondonHeimatstadt Allgemeines.GeschlechtMännlichSprachenEnglisch
admin > 10-12-2025, 12:53 PM
Zitat:andrus
Gender: Male Relationship Status: SingleAge: 43 Ethnic/Cultural Background: CaucasianBody type: Athletic Height: 5'0" to 5'5"Hair Color: Brown Hair Length: CrewcutEye Color: Brown Glasses/Contacts: GlassesSmoking Habits: Don't smoke Drinking Habits: SociallyReligion: Christian Education Level: collegeOccupation Industry: enginerring Occupation Level: enginerringNumber of Children: 1 Children Aged From: 20 - 20I am looking for someone who has a great sense of humor and big heart,is curious about new things that would like to share new experiences or old habits.Interests:I'd rather not say...I am looking for someone who believes that a true intimate partner looks out for the other and vice vicers.While navigating life together,we are caring and concerned for each other's well-being because we make each other so happy and we love each other very much.I'm Looking For:Relationship Sought:I'm looking for a:For:
admin > 10-12-2025, 12:54 PM
Zitat:jwzienchen_11
Über mich Status: Mitglied Alter:50 Wohnland:Deutschland Wohnort:Nordschwarzwald Sternzeichen:Löwe Motto:Ich lasse mir noch ein Motto einfallen.Wie ich aussehe Augenfarbe:Sage ich nicht Haarfarbe:Sage ich nicht Figur:athletisch Erscheinungsbild:Sage ich nicht Über mein Leben Fitnesslevel:gut in Form Rauchstatus:Nichtraucher Ernährungstyp:Sage ich nicht Familienstand:verwitwet Kinder:keine Kinderwunsch:Sage ich nicht Eigener Haushalt:Sage ich nicht Berufsgruppe:Unternehmer Religion:römisch-katholisch Muttersprache:Deutsch Fremdsprachen:Englisch Meine Interessen Was sind Ihre Hobbys?:Musik hören Welche Sportarten betreiben Sie?:Golf Fußball Ich suche Geschlecht:Frauen Alter:40 bis 50
admin > 10-12-2025, 12:55 PM
Zitat:beoienmern
Über mich Status: Premium Plus-Mitglied Premium Plus-MitgliedNeumitgliedAlter:56 Wohnland:Deutschland Wohnort:Berlin Sternzeichen:Stier Motto:Ich bin sehr fröhliche Person mit einem guten Sinn für Humor. Ich bin freundlich und zart Mann, voller Leben und Leidenschaft. Ich bin sicher, ich bin genug verantwortungsvolle und erfahrene, mein Leben mit einer Frau zu teilen, um ihm zart und Unterstützung, Liebe und Verständnis. Bei mir werden Sie nie werden langweilen! Ich kann mich als warm, freundlich und aufmerksam Person beschreiben. Wie ich aussehe Augenfarbe:blau Haarfarbe:schwarz Grösse:180 cm Erscheinungsbild:modisch klassisch Über mein Leben Fitnesslevel:topfit Ernährungstyp:Fast Food Lieblingsküche:Italienisch Französisch Familienstand:verwitwet Kinder:1 Kinderwunsch:unentschlossen Eigener Haushalt:ja Beruf:Selbstständig Religion:römisch-katholisch Muttersprache:Englisch Fremdsprachen:Deutsch Italienisch Meine Interessen Was sind Ihre Hobbys?:Musik hören Tiere Welche Sportarten betreiben Sie?:Basketball Handball Schwimmen Ich suche Geschlecht:Frauen Alter:48 bis 60