admin > Vor 11 Stunden
Zitat:My milyy xxxxxxxxxxx. Thank you for your letter yesterday. I am very grateful for the fact that you know what I mean. When I read your letters it begins to throw me the creeps. I do not know what to do. Each day I think about you, about your letters. Now I live only your letters. They help me live, give me hope for the future. I want to tell you that I have very big dreams for my future. The most important thing that I want is to create a family, have wonderful children and wonderful husband who will respect and love me! Will appreciate and understand me at all! I want a great family which will be keen understanding and love! I wish that my family would have been much more positive days than negative! My desire to build a family, it is very great and I think that I dream of a husband who is a romantic man and will love me and our children! I wish that would be my man was my teacher in my life and helped me in all what I need and will protect our home. Who will be a great father, great husband, great connoisseur! What do you think about this? What are your dreams and plans for the future? And what do you imagine for yourself a wife? Dorogoy xxxxxxxxxxx. Answer me please to my earlier questions. It is very important to know. xxxxxxxxxxx. I wish that our conversations did not stop because you do not care about me and I have to you my sincere feelings. And I hope you feel the same to me as I am to you. I think that our correspondence is not so already and simple. Those letters that I wrote to you were written by me heartily. I am very tired today so I will finish my letter. With impatience I shall wait for your answer.
Irina
admin > Vor 11 Stunden
Zitat:66.36.229.146 - Geo Information
IP Address 66.36.229.146
Host 66.36.229.146
Location US US, United States
City Fairfax, VA 22033
Organization HopOne Internet Corporation
ISP HopOne Internet Corporation
AS Number AS14361 HopOne Internet Corporation
admin > Vor 11 Stunden
Zitat:Hej min k?re Jeg er meget glad for at modtage dit brev. Jeg l?ste Deres brev, og jeg var sa glad i hjertet. Jeg er meget glad for, at vi snart skal modes og vil blive afsluttet med hinanden. Hver dag, vi vil v?re pa plads, og alle vores tid, vi giver hinanden! Favorit og du er tilfreds, sa hvad vi snart modes? Dag pa arbejde, jeg havde fri tid, og jeg gik til et rejsebureau. Som jeg allerede har lovet dig, hvad gor jeg kender alle bekostning af en tur for at se dig i landet og give alle de oplysninger. Ikke langt fra mit arbejde er rejsebureau. Jeg fik at vide en ven, sa er det en god rejsebureau i vores by og det faktum, at mange mennesker forlader gennem et agentur, for med ham er der ikke nogen problemer, og de gor alt for at dine besogende. Na, jeg tror, hvad tror du forstar mig! Da jeg kom der i det organ, sa jeg forklarede pigen, jeg onsker at flytte til et andet land at hendes foretrukne mand. Jeg spurgte denne pige, sa hun forklarede mig alle gennem denne tur til dit hus pa landet. Hun fortalte mig noget, at jeg har brug for et turistvisum, l?geerkl?ring og et internationalt pas. Hun gav mig en folder, som er skrevet af alle de dokumenter, og hvad jeg skal samle alle papirer pa bekostning af at bestille dokumenterne. Hun forklarede mig, hvad et internationalt pas, og l?geerkl?ring jeg kan gore det gennem deres agentur, og de vil hj?lpe mig med dette. Et turistvisum jeg nodt til at flytte til Moskva i Moskva-ambassade og fa et visum i Moskva. Na hun fortalte mig noget, er ikke, hvad problemerne ikke vil, sa er gennem deres agentur det hele uden problemer, og gore al den hj?lp. Jeg var meget glad for, hvad alt kan ske gennem et agentur, fordi jeg har brug for deres hj?lp vil v?re meget, der er sa meget behov for at gore alt for dokumenter, ja, jeg tror, at det ikke er et problem, og alt er lost. Er du enig med mig k?r? Jeg er bare en pige spurgte, at hun fortalte mig, hvor meget det ville koste at alle dokumenter, som jeg skal bruge penge til at gore alt klar til afrejse til dit land. Pigen gik ind i computeren og begyndte at l?re alle de af omkostninger af dokumenter. Hun sagde dengang, at turistvisum koster - 215 euro, et internationalt pas - 135 euro og l?geerkl?ring - 90 euro. Den samlede m?ngde af dokumenter - 440 euro. Jeg er en pige sagde, sa snart vi er med jer alle beslutter, og sa snart jeg har penge, sa kommer jeg til det organ, og afsige en kendelse for dokumenterne. Jeg takkede pigen og til venstre. Jeg kunne lide det faktum, at agenturet forklarede mig og viste den unge pige, nu ved jeg alt og bare skrive et brev til dig, ogsa vidste, hvad der pa bekostning af mit ophold til dig k?re! Jeg vil gerne fort?lle dig, hvad dette belob er 440 euro for min store og noget, som jeg ikke har sadanne penge. Jeg var ikke behageligt at tale med dig om penge, ja, jeg har ikke noget valg. Jeg vil gerne forklare dig vejen med penge, som og at jeg nu ikke kan finde pengene, og jeg appellerer til jer, fordi hendes mand for finansiel bistand. Jeg beder dig, at du hjalp mig med penge til turen til dit hus pa landet, fordi denne tur for mig og det faktum, at uden jeres hj?lp, jeg kunne bare ikke gore det for dig at komme ind i landet. Jeg beder dig, at du har forstaet mig rigtigt, og indsa en ting, sa jeg har ikke den slags penge, og jeg vil ikke v?re i stand til at finde et sa stort belob. Forstar du mig? du kan hj?lpe mig med penge til en tur til dit hus pa landet? Kan du sende mig nu, 440 euro for dokumenterne? Jeg haber, at du forstar mig rigtigt, og ikke lade mig v?re i fred! Desuden kan jeg ikke gore alting alene for vores mode, jeg har brug for din hj?lp k?re! Hver dag jeg tror om dig mere og mere, fordi jeg savner dig n?ste. Jeg onsker at v?re ved din side, hvad jeg kunne kramme dig og kysse. Jeg drommer om vores mode, jeg vil v?re med dig! Jeg er meget glad for, at vi nu lose vores mode, og jeg haber, at vi snart vil modes med dig og vil blive ved siden af hinanden. Du venter snart vores mode? Du er glad, sa at vi snart vil modes med dig og vil blive afsluttet med hinanden? Jeg vil ikke have os til at stoppe halvvejs til vores mode. Nu skal vi bare v?re st?rk, for at opna selv om ikke meget til vores mode! Er du enig med mig? Med det vil jeg slutte mit brev, haber jeg, hvad jeg fortalte dig alt er godt, og det faktum, at nar du l?ser mit brev, vil du forsta alt uden problemer, men hvis du har sporgsmal, sa jeg er glad for at besvare dine sporgsmal! Jeg er meget savne dig og jeg er meget savne dig n?ste. Jeg var meget st?rk, og du kramme og kysse dig i dit bud l?ber! Med meget k?rlighed din elskede Irina
admin > Vor 11 Stunden
IP Address 66.36.229.146
Host 66.36.229.146
City Fairfax, VA 22033
admin > Vor 11 Stunden
Zitat:Hello my dear xxxxxxxxxx I am really looking forward our meeting, our relationship and our happiness. Our love will not steal one, because I will not allow anyone to do it not:) Very far apart as now, but it is so painful for me. I'm not an iron woman, not tolerated, where feelings should be transferred through these letters. For a specific person, when he likes it when the other person feels it, touch it, to know that this person about any minute to be able to be close to him. My love, you understand that I very much want to be around you, together. All my desires, not observing that without also just repeated what we should be together ... You want it, my dear? Only then can we achieve everything we want, my honey. God appreciates that that two people love connecting with each other lives and it always helps them. And it does not matter to me where we meet with you. If you have invited me to his country immediately, this is for me a great happiness, then I'll come to you and so I'll be there with you xxxxxxxxxx! But our meeting should be held and it is very fast, because if we'd never meet again, it would be suicide, as for me I do not want to lose you, and as a pure, gentle and sincere our love My honey is very pity for me, but I do not have time to write to you further! I very much miss you and so do I very much miss you my dear! In this letter I enclose a copy of your passport. waiting for an answer very sweet kiss Irina
admin > Vor 11 Stunden
IP Address 66.36.229.146
Host 66.36.229.146
City Fairfax, VA 22033
admin > Vor 11 Stunden
Zitat:Der Inlands-Pass ist zu 100 % ein Fake-Dokument! Die Stempel-Nummer 120-882 kommt aus der Republik Mari El in Russland! Das Ausstellungs-datum vom '12.08.2003' passt nicht zur Inlands-Pass-Serien-Nummer '67 00 ...'! Das Pass-Foto wurde mit einem Fotobearbeitungsprogramm inden Inlands-Pass eingefügt! Es wäre so in keinem Inlands-Pass möglich und stammt wohl eher aus einem Privat-Bild! Der hier verwendete Schrift-und Zahlen-Typus entspricht keinem Originalen Typus!
This Domestic Pass is 100% a fake document! The stamp number 120-882 is from the Republic of Mari El in Russia! The exhibition date from'12 .08.2003' doesn't fit with domestic-passport serial-number '67 00 ...'! The passport photo was inserted with a photo editing-program into the domestic passport! It wouldn't be possible in any domestic passport and is more likely from a private photo! The here used font- and number-type does not match with the original type!
admin > Vor 11 Stunden
Zitat:Hello my dear, how are things? What's your mood? I want to tell you that I'm good. And you? My dear, forgive me for so long that I have not written you since I have had problems at work. And how are things at work? Loved you requested a copy of my passport to send me money, I'm in this letter I enclose a copy of my passport but I hope that you can not fool me and help me with arrival to you. My love, I really want to be with you you have no idea how long I waited for the moment that you and I were together. Expensive but you want that we with you were together? On this I finish my letter I hope to your early reply. I kiss your favorite Irina
admin > Vor 11 Stunden
Zitat:78.129.157.181 - Geo Information
IP Address 78.129.157.181
Host 78.129.157.181
Location GB GB, United Kingdom
City -,
Organization RapidSwitch Ltd
ISP Iomart Hosting Limited
AS Number AS20860 iomart Cloud Services Limited.