admin > 12-24-2023, 06:55 PM
Zitat:Hello xxxxxxxxx How are you doing?I am Glad to hear back from you and I can see that this is the better way to get to know more about each other... I will like you to tell me more about you by Answering this Questions... 1) How Old are you? 2)What do you seek for in Relationship? 3)What type of relationship do you seek for? 4)What interest you Most? 5)What type of Lady are you Looking for? 6)What do you do for a Living? 7)What do you for fun? 8) What are your turn on and Turn off? 9)Can you Love this Lady? 10)Would you hit your Lady with any Reasons? 11)Do you have a Kids? 12)Do you want some Kids in the Future? 13)Like How Many Kids do you want? 14)Why are you single? 15)What is have you experience when U have been single? 16)Does Distance and Age Matters to you most? 17)Are you Looking for a Tug or someone who Loves going to Club,and who as tattoos? 18)What is Love to you? 19)How do you treat your Lady? 20)Do you Have faith? 21)Are you religion? 22)What Church do you attend to? 23)Do you Love Public Intimacy? 24)What do you Like and What you don't Like? 25)Whats your Favorite Food and whats your favorite Movies and Colors? Looking forwards to read from you. Jenifer
admin > 12-24-2023, 06:59 PM
Zitat:Sandra Scott 22 year old, woman from United States Seeking for relationship that will lead to marriage.and interesting in your profile. Mail me on sandrascott26@yahoo.com for private purpose
admin > 12-24-2023, 07:00 PM
Zitat:sweetvickky26
Geschlecht: weiblich Ich suche: einen Mann Status: Letzter Besuch: 27.09.2010 18:46 Alter: 26 Sternzeichen: Widder / Vergleich Wohnort: Dortmund Bundesland: Hamburg Meine Intention: Beziehung, Flirten, Freizeitpartner, nette Leute Mehr über mich Allgemeines 10 Fragen Singles Awards
admin > 12-24-2023, 07:02 PM
Zitat:lolmaria
Geschlecht: weiblich Ich suche: einen Mann Status: Letzter Besuch: 24.10.2010 09:50 Alter: 27 Sternzeichen: Skorpion / Vergleich Wohnort: Berlin Bundesland: Berlin Meine Intention: Beziehung, nette Leute Mehr über mich Allgemeines 10 Fragen Singles Awards
admin > 12-24-2023, 07:08 PM
Zitat:maryroyce29@yahoo.com
about me Country : United States Body Type : Ethnicity : Height : Sexual Orientation : Marital Status : Do you have children ? Do you want children ? Do you like pets ? Level of Education : Do you drink alcohol : Religion :
admin > 12-24-2023, 07:10 PM
Zitat:lolliebe
Geschlecht: weiblich Ich suche: einen Mann Status: Letzter Besuch: 31.10.2010 08:50 Alter: 28 Sternzeichen: Zwillinge / Vergleich Wohnort: Berlin Bundesland: Berlin Meine Intention: Beziehung, Flirten, Freizeitpartner, nette Leute, E-Mail Kontakt Mehr über mich Es gibt ein erstes Mal für alles .. so hier bin ich! Ich bin ein auf die Erde und easy going Person. Ich bin unabhängig, Eigenmotivation und Disziplin. Ich genieße Dressing lässig und putzt sich heraus. Ich liebe ein gutes Lachen, und die Liebe zu Witz und Positivität. Geistreiche Gespräche bei einem Glas Wein oder ein großes Plus für mich. Ich suche jemanden mit einem tollen Sinn für Humor. Ich bin leidenschaftlich über das Leben, meine Familie, meine Arbeit, und mitfühlend gegenüber anderen. Ich liebe es, im Freien, Reisen, für Antriebe, Wochenmärkte, Kajak (solange Ihr Paddeln j / k, Fahrrad fahren, zu erforschen. Ich ständig auf Wachstum persönlich, spirituell und professionell arbeiten. Oh, und ja, ich bin petite ... verpackt genau richtig! Allgemeines Familienstand : Single Typ : Nord-Europäisch Augenfarbe : braun Haarfarbe : schwarz Körpergröße : 157 Gewicht : 52 Statur : normal Kinder : keine Kinder Ausbildung : Promotion Beruf : Angestellte/r Raucher : Nichtraucher Glaubensrichtung : Katholisch 10 Fragen Singles Awards
admin > 12-24-2023, 07:12 PM
Zitat:lolroyceGeschlecht:
weiblich Ich suche: einen Mann Status: Letzter Besuch: 13.11.2010 11:03 Alter: 27 Sternzeichen: Schütze / Vergleich Wohnort: Berlin Bundesland: Berlin Meine Intention: E-Mail Kontakt, nette Leute, Freizeitpartner, Flirten, Beziehung Mehr über mich Allgemeines 10 Fragen Singles Awards
admin > 12-24-2023, 07:14 PM
Zitat:singletrac
Geschlecht: weiblich Ich suche: einen Mann Status: Letzter Besuch: 12.11.2010 03:06 Alter: 30 Sternzeichen: Steinbock / Vergleich Wohnort: Giersleben Bundesland: Bayern Meine Intention: Beziehung Mehr über mich Allgemeines 10 Fragen Singles Awards
admin > 12-24-2023, 07:15 PM
Zitat:gracydede
gracydede (32) roma, Italy Alter 32 Meine Eigenschaften - Auf Parties - Mein erstes Date mit Dir - Dinge die mich heiss machen - Meine Hobbies - Grösse (cm) - Gewicht (kg) - Augenfarbe - Haarfarbe - Familienstand - Kinder - Raucher - Trinkgewohnheit - Ich suche nach - Sprachkenntnisse
admin > 12-24-2023, 07:17 PM
Zitat:love2love2
Meet love2love2... seeking for soulmate Perfect woman, for the right man. Sense of humor above average. Angel looks, but have a little daredevil living inside me. Mischievous, creative, fun. Straight-forward, not shy. Exciting and different, you've never met anyone like me, for sure! About Me * Gender:Female * Age:30 * Location:Sweden (Akersberga) * Distance From You:733 miles * Relationship Status:Single * Ethnicity:African American * Religion:Catholic * Education:Some College * Body Type:Average * Height:5'6" * Hair:Other * Eyes:Grey * Astrological Sign:Gemini * Smoking:Don't smoke * Drinking:Don't drink * Children:Don't have children * Want Children?Yes * Looking For:something serious * Active Online:within the past few days * Favorite Movies: About the Person I'm Interested In * Gender:Male * Age:18 to 99 * Max Distance From Me:20000 miles * Relationship Status:Single, Divorced, Widowed or Separated * Ethnicity:Other * Religion:Other * Education:Other * Body Type:(no preference) * Height:3'0" to 7'11" * Hair:(no preference) * Eyes:(no preference) * Smoking:Smoker * Drinking:Social drinker or Drink regularly * Children:(no preference) * Want Children?Yes * Someone Looking For:(no preference)