admin > 06-18-2024, 05:17 PM
Zitat:Robert Alex
Männlich, 44, Yorktown, Arkansas Über mich:I timid, sincere, am hidden, intelligent, simple shared in common, Anviable,active and very romanticWen ich gerne kennen lernen würde:I seeking for someone that is natural, God fearing, caring, romantic, hard working and RespectfulDetails * Status: Single * Hier wegen: Dating, Beziehung * Ort: Arkansas * Orientierung: Hetero * Figur: Durchschnitt * Abstammung: Weiß * Religion: Christ - Andere * Sternzeichen: Krebs * Kinder: Irgendwann * Rauchen/Trinken: Nein / Nein * Beruf: Self Employed
admin > 06-18-2024, 05:19 PM
Zitat:Kizito Albion
Hallo, Ich bin Mr. Kizito Albion, ich habe ein Geschäft Vorschlag von £ 9.000.000,00 Millionen Pfund für Sie zu handhaben, so dass wir es in Ihrem Land zu investieren, könnte für uns beide. Ich muss wissen, wenn Sie in der Lage, diese mit mir umgehen, bevor ich Ihnen in allen Einzelheiten zu erklären? Und schließlich nach, dass ich Ihnen mehr Details dieser Operation. hier ist meine E-Mail-Adresse, schreiben Sie mir bitte direkt, damit wir lernen k_albion@yahoo.com sprechen Mit freundlichen Grüßen Barrister Kizito Albion
admin > 06-18-2024, 05:20 PM
Zitat:John Schiffer
John SchifferArbeitet bei kier group construction companyHat hier studiert: University of LeedsWohnt in BelfastAus Berlin
admin > 06-18-2024, 05:22 PM
Zitat:Martins Dominic
Wohnt in LiverpoolAus StockholmBeziehungsstatus VerwitwetSprachen Englisch
admin > 06-18-2024, 05:23 PM
Zitat:Douglas Samuel
Birthday: February 9Relationship status: SingleLanguages: EnglishContact informationCurrent city: New York CityEducationNo information.Personal informationInterests:I'M HONEST, CARING, AND TIRED OF BEING HURT. LOOKING FOR HONESTY, SINCERITY, AND COMMITMENT. FAMILY AND FRIENDS ARE VERY IMPORTANT TO ME. I WILL LOVE SPENDING MY TIME WITH MY WIFE, GARDENING, RELAXING OUTSIDE, TAKING PICTURES, NATURE, AND SPENDING TIME WITH THE ONE I LOVE
admin > 06-18-2024, 05:25 PM
Zitat:douglas009
Meet douglas009...hello I'M HONEST, CARING, AND TIRED OF BEING HURT. LOOKING FOR HONESTY, SINCERITY, AND COMMITMENT. FAMILY AND FRIENDS ARE VERY IMPORTANT TO ME. I WILL LOVE SPENDING MY TIME WITH MY WIFE, GARDENING, RELAXING OUTSIDE, TAKING PICTURES, NATURE, AND SPENDING TIME WITH THE ONE I LOVE.About Me Gender:Male Age:54Location:New Jersey (Khartoum)Distance From You:unknown Relationship Status:DivorcedEthnicity:Native American Religion:Christian (other than Catholic or Protestant) Education:Graduate SchoolBody Type:Average Height:6'0"Hair:BlackEyes:OtherAstrological Sign:AquariusSmoking:Don't smokeDrinking:Don't drinkChildren:Have children (not living with me)Want Children?NoLooking For:something seriousFavorite Movies: About the Person I'm Interested In Gender:FemaleAge:50 to 99Max Distance From Me:100 milesRelationship Status:Single, Divorced, Widowed or SeparatedEthnicity:OtherReligion:OtherEducation:OtherBody Type:(no preference)Height:3'0" to 7'11"Hair:OtherEyes:OtherSmoking:(no preference)Drinking:(no preference)Children:(no preference)Want Children?(no preference)Someone Looking For:something serious
admin > 06-18-2024, 05:26 PM
Zitat:Kim
47M 48867, United States Last login: August 4, 2012
admin > 06-18-2024, 05:27 PM
Zitat:Hakim Jamal
Arbeit und Ausbildung.Hochschule Waltham Forest CollegeLondonSchule Haverstock SchoolWohnorte.LondonDerzeitiger Wohnort Allgemeines.GeschlechtMännlichInteressiert anFrauen
admin > 06-18-2024, 05:28 PM
Zitat:Rick Meyers
Arbeit und Ausbildung.Arbeitgeber natandcoVorgesetzter · Dothan · Januar 2011 bis heuteGeschichte nach Jahren.2011Hat begonnen bei natandco zu arbeitenAllgemeines.GeschlechtMännlich
admin > 06-18-2024, 05:29 PM