admin > 03-31-2026, 03:52 PM
Zitat:Milashka
Age: 33Registration date: 06.11.2014Date of last visiting: 20.11.2016Updating date: 06.11.2014Zodiac: AquariusCountry: UkraineCity: PoltavaHeight: 5'8 (173cm)Weight: 120 lbs (54kg)Eye color: blueHair color: blondeMarital status: never marriedChildren: noEducation: MA/MSOccupation: salesMy favorite pastime: movies, theatres, with my friendsMy favorite music: popMy personality traits: sensitive, optimistic, romanticMy favorite cuisine: RussianLanguages: RussianReligion: ChristianHeritage: White / CaucasianDo you drink?: I do not drinkDo you smoke?: I do not smoke, and smoking bothers meHow do you feel about drugs?: I don't take any drugs at all - of any kind!About Me: I am kind, tender, sociable, communicative, love an active lifestyle, cooking is my hobby, my man will never be hungry, I love animals, I dream to travel the world and have a dream to find a man for serious relationship
admin > 03-31-2026, 03:53 PM
Zitat:perlinovka
33 y/o woman - from Lipetsk, Lipetsk region, Russia - Russian, English, English - seeking a man from 26 to 36 y/o Last logged in: 2015-07-20 15:01:57 Profile views:2426 Photos added:1Share |Personal details of perlinovka Name milashkaSex womanChildren 0Want children NoDate of birth 1982 December 25Height 5'4 - 5'7 (161-170cm)Body type SlimEthnicity CaucasianReligion ChristianMarital status SingleEducation BA/BS (4 years college)Occupation MarketingIncome $10,000/year and lessSmoker NoDrinker No perlinovka are looking for I look for a manLooking for an age range 26-36Looking for a height I prefer not to sayLooking for a body type I prefer not to sayRelationship Activity Partner, Friendship, Marriage, Relationship, RomanceDescription:I am kind, tender, sociable, communicative, love an active lifestyle, cooking is my hobby, my man will never be hungry, I love animals, I dream to travel the world and have a dream to find a man for serious relationship ...Ideal match description:man should be decent, honest, open, gentle ... My man should be himself and then I can fall in love with him
admin > 03-31-2026, 03:54 PM
Zitat:irinav
Mein Name irinav, sind Frauen, und ich bin 38 Jahre alt. Mein Sternzeichen - Schütze. Ich lebe in Belgrad, Serbien. Online-Dating-Flirtic Ich war 2013.12.28 Jahr registriert.Der Zweck meiner Registrierung auf dieser Seite - es ist Freundschaft, Flirt. Wenn unsere Interessen übereinstimmen, dann können Sie mir schreiben, um ein Geschenk zu machen oder ein Datum einladen.Ich habe eine hohe Schulbildung. Ich weiß, dass die serbische Sprache. Meine Muttersprache ist Serbisch. Ich habe keine Kinder.Meine Körpergröße ist 175 cm. Ich rauche. Nach religiösen Überzeugungen, I - orthodox. eine Nachricht schreiben Zu Favoriten hinzufügen Machen Sie ein Geschenk Laden Sie ein Datumirinav19. Dezember 1977 (38), Belgrad, SerbienLetzter Besuch 2014.01.04Es ist nicht das VIP. Geben Sie ihr VIP, und Sie werden sehen, Ihr Name hier Informationen MusikAllgemeine Informationen:Diese unbestätigte KontoBestätigen Sie Ihr Konto »Suche nach: Freundschaft FreundschaftFlirt FlirtIch suche einen MannHöhe: 175 cmAusbildung: High schoolKinder:Religion: OrthodoxeRaucht: ManchmalMuttersprache: SerbischSprachen: SerbischReagiert auf Buchstaben: sehr seltenDie schönsten MädchenBeteiligen Sie sich nicht in Top 100 durch:Keine neuen Profil-FotosIch lebe in Belgrad, Serbien. Online-Dating-Flirtic Ich war 2013.12.28 Jahr registriert.Der Zweck meiner Registrierung auf dieser Seite - es ist Freundschaft, Flirt. Wenn unsere Interessen übereinstimmen, dann können Sie mir schreiben, um ein Geschenk zu machen oder ein Datum einladen.Ich habe eine hohe Schulbildung . Ich weiß, dass die serbische Sprache. Meine Muttersprache ist Serbisch. Ich habe keine Kinder.Meine Körpergröße ist 175 cm. Ich rauche. Nach religiösen Überzeugungen, I - orthodox.
admin > 03-31-2026, 04:11 PM
Zitat:Alla
VERIFIEDimage 4
THE BEST Jewel hearts
Merken
City, Country:Luhansk, Ukraine
Language:English
Height:167 сm.
Body type:Athletic
Eye color:Blue
Hair color:Blond
Smoking:No