admin > 12-21-2025, 11:56 AM
Zitat:Evgenia Olegovna
Birthday: February 3, 1990Contact informationCurrent city: KievAbout me:
admin > 12-21-2025, 11:58 AM
Zitat:Anastasia
City: Yoshkar OlaState:Country: RussiaAge: 27Status: SingleRace: Caucasian (White)Preference: HeterosexualSex: FemaleHeight: 5' 8" (1.73m)Weight: 105 lbs. (48kg)Hair Color: BlondeEye Color: BlackReligion: ChristianType of relations: Long term or marriageI do not know what to say about myself.. But it seems to me that I beautiful, formed enough. But unfortunately I have till now no children. In my future plans have children and the husband which will love me!
admin > 12-21-2025, 11:59 AM
Zitat:Gabriele Abele
Hat hier studiert: Albert-Einstein-Gymnasium Buchholz in der NordheideWohnt in WaldburgBeziehungsstatus In einer BeziehungÜber GabrieleEgentlich bin ich ganz anders, ich komm nur viel zu selten dazu [ch9834][ch9835][ch9834] bin Dynamisch offen , die mit beiden Beinen im Leben steht....ich weiss genau was ich will.LieblingszitateVielleicht muß man die Liebe gefühlt haben, um die Freundschaft richtig zu erkennen.
admin > 12-21-2025, 12:01 PM
Zitat:lisirusik
lisirusik - 29 y/o female - sanchursk, Russia - English, Russian, English - doctor - Have no children - Last logged in: 2009-08-08 04:33:33 - E-Mail or ID: 17855Personal detailsProfileType singleSex femaleChildren 0Want children YesDate of birth 1983 - April - 17Height 5'8 - 5'11 (171-180cm)Body type SlimEthnicity CaucasianReligion ChristianMarital status SingleEducation MA/MS/MBAIncome $10,000/year and lessSmoker NoDrinker NoDetails of the person you are looking forI look for a maleLooking for an age range 30 - 50Looking for a height 5'8" - 5'11" (171-180cm)Relationship Activity Partner, Friendship, Marriage, Relationship, Romance, Casual, Travel Partner, Pen PalDescription:later... send me message!!!Ideal match description:!!!!
admin > 12-21-2025, 12:02 PM
Zitat:patricia bakker
Een avondje op de bank vind ik zeker niet verkeerd. Maar als dat het enige is wat je wil dan zit je bij mij verkeerd. Ik zoek een leuke avontuurlijke vrolijke vent die samen met mij de wereld wil ontdekken. Want samen is dubbel plezier vind je ook niet. En waar ik dan allemaal voor te vinden ben daar kom je maar op een manier achter dus laat eens wat weten zou ik zeggenleeftijd: 28Land: Nederlandprovincie: UtrechtWoonplaats: Utrechtpostcode: 3500
admin > 12-21-2025, 12:04 PM
Zitat:Katysha
23 years old, Pisces. Russia, Moscow PRIVET TEM KTO POSETIL MOYu STRANIChKU! GORYaChAYa BLONDINKA KhOChET... MNOGOE MOZhET, ZhDET SVOEGO MUZhChINU ZA VOZNAGRAZhDENIE ublazhu "strazhduschego Ya real'na, zhivu v kvartire gde i predlagayu vstrechuWhat I am looking forI am looking for a: Man between 26-50 years oldI want to find: MUZhChINU SVOEJ MEChTY...predlozhu emu svoe telo i intim uslugi, ne bessplatno konechnnozhenatikam - tol'ko rada, ty chist kak i yav moem menyu anal'chik, glubokij minet so slivom v rotik, lyublyu glotat' eto vozbuzhdaet po moemu oboikhAbout meHeight: 175 cmWeight: 55 kgSexual orientation: HeterosexualMarital status: SingleSmoker: NoDrinking habitsS: ocial drinkerIncome: Low but regular incomeAccommodation: Private flat (rented or own)Languages spoken: — RusskijEthnicity: European
admin > 12-21-2025, 12:05 PM
Zitat:Katerina Moss
Current city: Saint PetersburgMobile: 6422294Landline: 6422294
admin > 12-21-2025, 12:07 PM
Zitat:Monica Vannucchi
finalmente anche io su facebookbacioni a tutti
admin > 12-21-2025, 12:09 PM
Zitat:svetaluce
Lugansk, Ukraine 11 Küsse erhalten 36 Profilbesuche0 von 0 Mitglieder denken dieses Mitglied ist vertrauenswürdig!Alter 27 Meine Eigenschaften - Auf PartiesIch mag keine PartiesMein erstes Date mit DirEin Abendessen bei KerzenlichtDinge die mich heiss machenEin Schaumbad mit Kerzen und RotweinMeine Hobbies - Grösse (cm) 167Gewicht (kg) 50Augenfarbe blauHaarfarbe blondFamilienstand SingleKinder NeinRaucher NeinTrinkgewohnheit niemalsIch suche nach BeziehungSprachkenntnisse - Persönliche Beschreibung:Looking for the serious man from Italian!