admin > Gestern, 01:31 PM
Zitat:Hallo mijn goede vriend,Hoe gaat het vandaag?Ik hoop dat je goed bent, goed voor mij ik ben Ok, mijn naam is miss vreugdeik zag je mooie profiel vandaagen ik hou echt van het dat is de reden waaromIk schrijf dit bericht om u,neem dan kunt u vriendelijk schrijvenen vertel me meer over jezelf,hier is mijn e-ID(joyever2012@yahoo.com)zodra ik van u ontvangenIk zal blij zijn om te antwoorden terugmet mijn foto's,Mijn speciale hobby'somvat het lezen van literatuur, zwemmen, films kijkenen opknoping uit met goede vrienden.Zorg ben blij dat ik je vriend zijn.Miss Joy,kunt u rechtstreeks schrijven mij om mijnE-mail adres hierboven, joyever2012@yahoo.com
admin > Gestern, 01:33 PM
admin > Gestern, 01:35 PM
Zitat:Hallo!!!!,Mein Name ist Freude.Ich wünschte, wir könntenfreundlich in guter lovelyBeziehung, wenn du könntestaufrichtig sein und schön, auch iSie Ihr Profil pflegen, mit denenGerne werde ich eine lange gebaut werdendauerhafte Beziehung with.age und Distanzkein Problem, privat senden Sie mir eine Antwort auf meine E-Mail-Adresse (joyever2012@yahoo.com), während ich wiederbei Ihnen auch mein Bild. Ich werde hoffentlich wartenIhre reply.Yours,Freude joyever2012@yahoo.com
admin > Gestern, 05:09 PM
Zitat:babylove55Joy
Desmond
28,femalemexico city, Mexico